▬▐▬

عشق ممنوع

تقدیم به....

 

دلم برای سادکی های کودکی ام تنگ شده برای عصرهای تابستانی که دلتنگ هیچ

اتفاق بدی نبودم برای شبهای زمستانی که وقتی سربر بالش خیال میگذاشتم لحظه ای بی

هیچ فکر و خیال مبهم خواب را مهمان چشمهای بی گناهم میکردم و تا صبح  رویاهای

سپید و ابی میدیدم دلم برای ارزوهای کودکی ام تنگ شده برای خواندن شعرها و کتابهای

 داستان یکی بود یکی نبود! دلم تنگ شده برای رها شدن در اغوش خواستنی پدر

و نوازشهای گرم مادر . دلم تنگ شده برای قاصدکی که میگفتند خبر های خوب

می اورد . دلم برای حس و حال ناب کودکی و ارزوهای بی ریایش تنگ شده...

این صدای پای تنهایی از کوچه پس کوچه

های شهر است که به گوش میرسد

و حکایت از طلوع غم میکند

من در زاویه پنهان خویش

نشسته ام و دستهایم

به جست و جوی

 اسمان رفته اند

اسمان در غم من مینالد

زمین از شیون های من به لرزه در ما اید

و پرندگان در غم من از نغمه سرایی باز می ایستند

...غم نامردی...

 



نظرات شما عزیزان:

kiki
ساعت20:18---19 مرداد 1391
کاش همیشه در کودکی میماندیم تا به جای دلهایمان سر زانوهایمان زخمی میشد

محدثه
ساعت15:13---3 مرداد 1391
سلام میلاد جون خوبی خوش حال شدم پیشم اومدی ولینکم کردی امیدوارم که موفق باشی
پاسخ: ممنون خواهش


محدثه
ساعت15:12---3 مرداد 1391
سلام میلاد جون خوبی خوش حال شدم پیشم اومدی ولینکم کردی امیدوارم که موفق باشی

raha
ساعت11:32---3 مرداد 1391
من از قالب و اهنگات خوشم اومد.مطلبات یکم تکراری بود
پاسخ:مطالب به زودی عوض میشه


گلنوش
ساعت11:00---3 مرداد 1391
عکس قشنگیه
ممنوننننننن لطف داری


باران عشق
ساعت10:37---3 مرداد 1391
یادم رفت ادرس بنویسم

باران عشق
ساعت10:36---3 مرداد 1391
salam.kheyly khosham oomad az weblogetoon.makhsoosan az ahangesh.az in behtaram mishe.khasti be manam sar bezan..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت22:1توسط ♠Reza♠ | |