♥لطفاً♥

عشق ممنوع

تقدیم به....

 

 

 عارفی را دیدند بامشعلی و جام آبی در دست .

 
پرسیدند:
 
 کجا می روی؟
 
 گفت: می روم با آتش، بهشت را بسوزانم و با آب جهنم را
 
خاموش کنم تا 

مردم خدا را فقط به خاطر عشق به او بپرستند،

 نه به خاطر رفاه در بهشت و ترس از 
 
________________________________________________
من خدا را دارم!
کوله بارم بر دوش...سفری می باید
سفری بی همراه
گم شدن تا ته تنهایی محض
سازکم با من گفت:
هرکجا لرزیدی ... از سفر ترسیدی!
تو بگو از ته دل من خدا را دارم!

 
 
 

تو مرا

آنقدر آزردی ..

که خودم کوچ کنم از شهرت ..

بکنم دل ز دل چون سنگت ..

تو خیالت راحت ..

می روم از قلبت ..

می شوم دورترین خاطره در شب ها
ت
 
تو به من می خندی ..

و به خود می گویی:

باز می آید و می سوزد از این عشق

ولی ..

بر نمی گردم نه!

می روم آنجایی

که دلی بهر دلی تب دارد ..

عشق زیباست و حرمت دارد ..

تو بمان ..
دلت ارزانی هر کس که دلش مثل دلت

سرد و بی روح شده است ..

سخت بیمار شده است ..

تو بمان در شهرت!
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت8:45---6 مرداد 1391
لبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به
روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 30 تير 1391برچسب:,ساعت20:53توسط ♠Reza♠ | |