ه-ز

عشق ممنوع

تقدیم به....

  

 

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ، 
بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن 
را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه گذاشتن سدی در برابر رودی است که از چشمانت جاری است.

روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم......

 

تنهائی را دوست دارم چون بی وفا نیست

تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام

تنهائی رادوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست

تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست

 



نظرات شما عزیزان:

گلنوش
ساعت13:53---17 مرداد 1391
میـ خواهَمـ ثابتـ ڪُــنَمـ دوستـ داشتَنَمـ را ... هَميـטּ حالآ... اينـ هَمـ يکـ سَنَد مَنقولهـ دار!!!

دِلَــمـ رآ ميـ گويَمـ....زَدَז بهـ نامَت



متن زیبا وقشنگی بود ممنون دوست
پاسخ:تنکس


گلنوش
ساعت13:53---17 مرداد 1391
میـ خواهَمـ ثابتـ ڪُــنَمـ دوستـ داشتَنَمـ را ... هَميـטּ حالآ... اينـ هَمـ يکـ سَنَد مَنقولهـ دار!!!
دِلَــمـ رآ ميـ گويَمـ....زَدَז بهـ نامَت

متن زیبا وقشنگی بود ممنون دوست


f@rzin
ساعت19:22---25 تير 1391
سلام رضا جان...
وبت عالیه بهت تبریک میگم....
به وبم سربزنیا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت18:52توسط ♠Reza♠ | |